vendredi 21 janvier 2011

Stage


Jei jau rašom apie leidybą, tai reik gi aprašyt ir vietinių leidybos studentų kančias beieškant stažuotės (praktikos).
Kol kas situacija tokia (mes kurse esam septyniese):
  • viena mergina stažuotę atlikinės prestižinėj kelionės gidų leidykloj Guides du Routard, Paryžiuj,
  • dar viena mergina viena mergina laukia atsakymo iš nedidelės meno knygų leidyklos Paryžiuj,
  • likusieji -- du vaikinukai ir dvi merginos -- kinietė ir makedonietė -- vis dar ieško.
Mano situacija tokia -- buvau pokalby Paryžiuj pas Stock, bet jie nusprendė paimti mano konkurentę, ir pasiūlė man vėlesnį periodą, kuris man deja netinka. Taip pat gavau atsakymą iš Denoël, bet jiems reikėtų kad pradėčiau jau vasario 15 d., o aš to deja irgi negaliu. Tad tolimesnis mano veiksmų planas:
  • susidaryti leidyklų sąrašą (check);
  • išsiųsti CV mažiausiai 20-čiai leidyklų (check);
  • susitarti dėl mažiausiai 3-jų pokalbių Paryžiuj
  • laukt sėkmės didelės :)

Aucun commentaire: